Charlotte Zelders benoemd als nieuwe marcom-directeur Funda

Zelders was hiervoor CMO bij ANWB en wordt directeur marketing, communicatie en PR bij Funda.

Vanaf maandag 18 september begint Charlotte Zelders als nieuwe directeur marketing, communicatie en PR bij funda. Het is voor het eerst dat het huizenplatform deze rol invult. De organisatie wil inzetten op het verder verbreden van de producten en diensten voor consumenten en makelaars. Zelders wordt verantwoordelijk voor het verder versterken van de reputatie en merkbekendheid van funda.

Als onderdeel van het funda MT wordt Zelders mede verantwoordelijk voor het in banen leiden van een aantal grote ontwikkelingen met strategische impact. Verder is Zelders verantwoordelijk voor de verkoop van advertenties op het huizenplatform, een significante inkomstenbron van het huizenplatform. 

De afgelopen drie jaar was Zelders CMO bij ANWB. In de twaalf jaar daarvoor was zij in diverse marketingrollen actief bij PepsiCo; haar laatste functie daar was die van head of digital acceleration. Zelders startte haar carrière bij Campina.

Joost Dop, CEO a.i. van funda: ‘Charlotte heeft een schat aan ervaring op communicatie en innovatie-gebied. Daarnaast is het een dikke plus dat zij in haar laatste rol bij PepsiCo de nadrukkelijke focus op digital legde en bij ANWB ervaring heeft opgedaan met de platform-kant; onmisbaar als je bedenkt dat funda uiteindelijk een digitaal platform is waar alles op samenkomt.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie