DigitalAudience benoemt Bastiaan Spaans als cco

Spaans komt van Improve Digital, waar hij verantwoordelijk was voor de commerciële activiteiten en internationale groei.

In zijn nieuwe functie wordt hij als chief commercial officer en partner verantwoordelijk voor de internationale groei van de datatechnology provider. ‘DigitalAudience staat aan de vooravond van een internationale uitrol en loopt voorop in Europa door de combinatie van online en offline data te onboarden binnen het digitale ecosysteem’, zegt Spaans.

Spaans (39) komt van Improve Digital, waar hij 8 jaar werkte. Hij was daar als SVP commercial verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten en de internationale groei en omzet van het bedrijf. Spaans heeft 15 jaar ervaring in online advertising.

DigitalAudience werd in 2015 opgericht als technology provider op het gebied van innovatieve marketingoplossingen. Ruben Niet, oprichter van digitalAudience: ‘We willen nu snel internationaal groeien. Dit kwartaal openen we een kantoor in Stockholm om van daaruit de Scandinavische markt te bewerken. Op korte termijn volgen meer landen.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie