Dit zijn de 5 genomineerden voor Marketing Talent of the Year

Vijf marketingtalenten van 3D Hubs, Sanoma, The Hague & Partners, Pink Elephant en T-Mobile maken kans. De winnaar wordt 26 maart bekend.

Marketing Talent of the Year is een van de prijzen die wordt uitgereikt tijdens de Dutch Marketing Awards, georganiseerd door Adformatie, NIMA en PIM. De jury - Yvonne Nassar (RAI & voorzitter PIM), Erik Hoogenhout RM (CMS), Ine Stultjens (Auping), Brecht Janssen (Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF) en Susanne van Nierop (Adformatie) - heeft gebaseerd op prestaties in 2019 de volgende vijf mensen genomineerd (in alfabetische volgorde): 

- Ferdinand Götzen (3D Hubs)
Mandy Groenewegen (The Hague & Partners)
- Boris Helleman (T-Mobile)
- Thijs Lamers (Pink Elephant)
- Michiel Muller (Sanoma/Donald Duck)

Het Marketing Talent of the Year is niet ouder dan 30 jaar en heeft een bewezen bijdrage geleverd aan een succesvolle campagne. Het talent laat van zich horen, in blogs, op sociale media, op bijeenkomsten en heeft een visie op het vak. In 2019 won Erica van Vonderen-Hahn van Basic-Fit de award.

De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Dutch Marketing Awards op 26 maart in het KIT Amsterdam. De presentatie van de show is dit jaar in handen van Rik van de Westelaken. Tijdens de Dutch Marketing Worden ook prijzen uitgereikt voor Marketeer of the Year, Marketing Company of the Year, Scale up of the Year, Start up of the Year, Transformer of the Year en Internal Branding Company of the Year. De nominaties voor de company-awards worden binnenkort bekendgemaakt. 

De nominaties voor Marketeer of the Year werden vorige week bekendgemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie