Floris Cornelissen aangetreden als creative director bij Giesbers Groep

Hij gaat zich onder meer bezighouden met het opzetten van een nieuw digitaal creatief bureau binnen de groep.

Floris Cornelissen

Floris Cornelissen is per 1 november begonnen als creative director voor de Giesbers Groep. Hij treedt toe tot het managementteam en gaat zich onder meer bezighouden met het opzetten van een nieuw digitaal creatief bureau binnen de groep.

Met de komst van Cornelissen wil de Giesbers Groep zich versterken op creatief en strategisch niveau. De groep bestaat uit Giesbers Retail, Hippo Content Creators en Freemd Studios. De nieuwe creative director zal een verbindende rol spelen binnen de labels en nauw samenwerken met de cd's van Giesbers Retail en Hippo Content Creators.

Cornelissen werkte hiervoor onder meer voor TBWA\Neboko, Blast Radius en Y&R Amsterdam. Hij kiest nu voor dit zelfstandige bureau: 'Wat mij aanspreekt is dat de Giesbers groep de grootte en expertise heeft van een groot netwerkbureau, maar de flexibiliteit en ondernemersgeest van een zzp’er. Er is veel ruimte voor initiatief en creativiteit en ze hebben een indrukwekkende klantenlijst.'

De Giesbers groep telt circa 120 man verdeeld over locaties in Velp, Amsterdam, Duiven en Antwerpen. De groep werkt onder meer voor Gamma, Karwei, Plus, Makro, Etos, Atag, Philips, Heineken en State of Art.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie