Premium

Greo Belgers naar BMW en meer carrièrenieuws van deze week

CARRIÈRE Ex-Triodos Greo Belgers treedt toe tot de managementboard van BMW Financial Services als CMIO. Overgelopen naar the dark side?

Greo Belgers

Greo Belgers naar BMW

Greo Belgers treedt toe tot de management-board van BMW Financial Services als CMIO en wordt verantwoordelijk voor innovatie en strategie, sustainability, product- development, marketing en corporate communications. Belgers vertrok eerder dit jaar bij Triodos Bank waar hij group-director was.

De overstap van duurzame bank Triodos naar de automotivesector kan worden gezien als een stap naar de ‘dark side’. Belgers noemt het juist ‘een mooi vervolg op een weg die ik al ingeslagen was.’ Meer hier.

Advertentie

Sander van Buuren weg en terug bij Lewis

Sander van Buuren ruilde pr-bureau Lewis in voor de Shimano Europe Group om er als manager communicatie en contentmarketing aan de slag te gaan. Zijn opdracht was het bouwen van een Europese strategie voor comms en contentmarketing.

Maar daar kwam het niet van; Van Buuren keerde al na twee maanden terug naar Team Lewis. ‘Ik merkte dat ik me veel beter thuis voel aan bureauzijde. Ik miste vooral de dynamiek en veelzijdigheid.’ Meer hier.

JayJay Boske en Josh Veldhuizen naar Talpa Network

Influencer, presentator en ex-rugbyspeler JayJay Boske en modeontwerper Josh Veldhuizen gaan samenwerken met Talpa Social voor de exploitatie van hun onlinekanalen. Ook hebben de populaire TikTokkers Quinn en Aaron Bezemer een 'exclusieve overeenkomst' getekend bij Talpa Social. De commerciële samenwerking wordt begeleid vanuit Talpa Media Solutions.

Allard Ruyl, ceo Talpa Media Solutions: 'Bedrijven en merken zoeken steeds vaker samenwerking op alle mogelijke kanalen en platformen, zowel online als offline. Door een samenwerking af te sluiten met talenten als JayJay, Josh, Quinn en Aaron kunnen we diverse doelgroepen bereiken.'

Er blijkt weinig schaarste aan communicatieadviseurs

De krapte op de Nederlandse arbeidsmarkt is enorm; er zijn veel onvervulbare vacatures. In de marketing- en communicatiebranch blijkt het percentage onvervulbare vacatures veel lager te liggen. Lees er meer over, inclusief voorbeelden van beroepen.

Wat we kunnen leren van de Creative Achiever?

Na 30 interviews met creatieve visionairs maakt Wouter Boon de balans op. Wat is hun recept voor succes? Lees het hier.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie