ING-communicatiebaas Johan van der Zanden vertrekt naar Albert Heijn

Johan van der Zanden gaat in het team van Marit van Egmond de rol van VP marketing & communicatie bekleden.

Johan van der Zanden, nu head of communications en brand experience bij ING Nederland en België, zal per 1 december aanstaande de gelederen van Albert Heijn gaan versterken en wel in de positie van VP marketing & communicatie. Albert Heijn is verheugd dat Van der Zanden, ‘met zijn jarenlange en brede marketingervaring bij ING’, naar Zaandam komt.

Van der Zanden komt in het managementteam van EVP commercie bij Albert Heijn, Marit van Egmond. Midden juni maakte Albert Heijn al bekend dat merchandising & sourcing en marketing & format bij elkaar werden gebracht onder haar leiding. Die maatregel moet zorgen voor kortere lijnen en meer slagvaardigheid. Albert Heijn: ‘Dat is belangrijk in de in rap tempo veranderende retailwereld.’

Nieuw team

Naast de aanstelling van Van der Zanden is het team van AH Commercie verder vernieuwd. Albert Heijn meldt dat er de afgelopen maanden met veel betrokkenen binnen en buiten Albert Heijn veel is gesproken en goed gekeken naar hoe de dingen met elkaar gedaan moeten worden. Dat leidt tot de samenstelling van dit nieuwe team:

  • Henk van Harn: VP Houdbaar, Non Food & Buying Alliances
  • Constantijn Ninck Blok: VP Vers
  • Eva Mathlener: VP Concepten & Design 
  • Johan van der Zanden: VP Marketing & Communicatie
  • Anita Scholte op Reimer: VP Kwaliteit & Duurzaamheid
  • Pieter Paul van der Lugt: VP Commercie Support
  • Carlijn Olthof: VP Foodservice
  • Arnoud van Daalen: Loyalty, Analytics & Media Services

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie