'JillSan' is het nieuwe creatieve team bij bureau epidemie

Jill van Emmerik en Sanne Ueffing - aka 'JillSan' - vormen een creatief duo bij bureau epidemie.

Krijn van Noordwijk

Jill van Emmerik (29, art) & Sanne Ueffing (31, copy) - ofwel JillSan - zijn sinds enkele maanden als nieuw creatief team werkzaam bij bureau epidemie.

Beide creatieven hebben ervaring in zowel de reclame- als mediawereld en moeten voor het bureau data-gedreven inzichten en strategieën toe gaan passen op creatieve concepten.

De eerste campagnes van het creatieve team zijn de afgelopen week live gaan. Zo zijn ze verantwoordelijk voor de campagne 'Full of Surprises' van Canei en de Zonnicitatie-activatie voor Zelfstroom.

 

 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie