Premium

Jochem van Laarschot naar KLM, Sebastiaan Scheer weg bij Media.Monks en ander loopbaannieuws

Overlopers, opklimmers, afzwaaiers en binnenkomers. Het carrièrenieuws van bureaus, media, communicatie en de digitale wereld.

Links Dolf Bekker & Rebecca Bryant, midden Sophie Wildeboer en Jochem van Laarschot, rechts Kai Finke en Tahira Limon

Ons loopbaannieuws, met veel nazomerse transfers en septemberstarters.

Bekker en Bryant naar Ambassadors

Creatief productiebureau Ambassadors heeft twee nieuwe aanwinsten. Dolf Bekker is begonnen als director voor de creative partnerships en Rebecca Bryant buigt zich over de communicatie van het bureau als ‘head’ pr en communicatie.

Bekker werkte eerder voor Gospooky en MassiveMusic Hij legt zich nu toe op strategische samenwerkingen met nieuwe en bestaande klanten

Rebecca Bryant maakt de overstap van Dentsu. Zij gaat een sleutelrol spelen in het verder neerzetten van de ‘industry presence’ voor Ambassadors. 
 

SkyShowtime haalt ex-Netflix Kai Finke binnen

SkyShowtime heeft de content director bij Netflix weggehaald. De Duitser Kai Finke komt naar Amsterdam en wordt er verantwoordelijk voor de emea-regio. Hij zal het programmatieteam van SkyShowtime leiden met als belangrijkste focus de groei van SkyShowtime Originals

Jochem van Laarschot naar KLM, Tahira Limon volgt hem op bij PostNL

Jochem van Laarschot heeft PostNL ingeruild voor KLM Royal Dutch Airlines, waar hij als vice-president corporate communications aan de slag is gegaan. 

Van Laarschot werkte vijf jaar bij PostNL aan de reputatie, het merk en het profiel van he bedrijf. 

Hij wordt opgevolgd door Tahira Limon , die uit de eigen gelederen doorschuift; hiervoor was zij manager corporate communications bij PostNL. 

Eerder werkte ze onder meer als persvoorlichter voor het college van B&W van de gemeente Amsterdam. Als nieuwe directeur Communicatie geeft zij leiding aan de stafafdeling Communicatie van PostNL van 40 fte.

 

Sophie Wildeboer cmo Exact
Sophie Wildeboer cmo Exact
Dinesh Sonak Denise Willigers
Foto: Yvette de Wit


Sebastiaan Scheer weg bij Media.Monks

Na 5 jaar Media.Monks gaat Sebastiaan Scheer verder als zelfstandig digital-designconsultant. Scheer was head of design bij Media.Monks en gaat nu bureaus en andere organisaties helpen bij hun ‘user experience’ en designafdelingen.

Sophie Wildeboer nieuwe cmo Exact

Exact heeft Sophie Wildeboer aangesteld als chief marketing officer, waarmee ze aan het hoofd van de marketingafdeling staat. Ze wordt onderdeel van het executive committee onder leiding van ceo Paul Ramakers.

Wildeboer is sinds 2020 werkzaam bij Exact als director strategy, execution & integration.

Denise Willigers aangesteld als managing director ADCN

Vernegingsnieuws: Denise Willigers is aangesteld als managing director bij ADCN, de Nederlandse club voor creativiteit in communicatie. Dinesh Sonak, die sinds 2014 de rol van managing director vervulde, gaat verder als academy & partnerships director. Operations director Soraya Odendaal is vertrokken bij ADCN.  

Floris Cobelens tijdens een videopresentatie in 2013
Floris Cobelens tijdens een videopresentatie in 2013
 Anne-Wies Bouritius
Anne-Wies Bouritius


Dafna Holtzer volgt Koen van Tankeren op bij UCK

Na ruim 15 jaar draagt Koen van Tankeren zijn voorzitterschap bij de Utrechtse Communicatiekring (UCK) over aan Dafna Holtzer, de huidige secretaris van de UCK. Zij neemt de spreekwoordelijke voorzittershamer over op 1 januari 2024.

De UCK vierde onlangs zijn 50e verjaardag. Lees ook: 50 jaar Utrechtse Communicatiekring, van sigarenrook tot Cookiemonster

Floris Cobelens weg bij Heineken

Floris Cobelens stopt bij Heineken, het bedrijf waar hij 19 jaar geleden binnenkwam als marketingmanager voor Nederland en eindigde als global strategy & innovation director. Cobelens gaat verder als ondernemer met zijn nieuwe bedrijf Wolfork, waar hij later dit najaar meer over bekend maakt

Cobelens schreef als marketeer bij Heineken onder meer de ‘walk in fridge’-commercials op zijn naam en later, in Italië, The Dilemma, een videoprank over vrienden die altijd gezamenlijk voetbal kijken, maar een keer bijna niet.

Anne-Wies Bouritius naar Brandt & Levie

Anne-Wies Bouritius is gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie worstmakers. De komende tijd houdt ze zich bezig met de lancering 'van de allerlekkerste plantaardige worsten’ en Europese groei.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie