Kopstukken uit marketing en communicatie lanceren Iris Academy

Instituut wil tegenwicht bieden aan opleidingsaanbod dat ‘te schraal en te beperkt is, en vaak te commercieel’.

De opleiders van Iris Academy

Een aantal bekende professionals uit de marketing-, merken-, media- en communicatiewereld beginnen een nieuw opleidingsinstituut, Iris Academy.  Ze noemen dit een ‘persoonlijke en hoogwaardige academie op het terrein van marketing en communicatie, vernieuwing en leiderschap’.  

Het initiatief voor Iris komt van Guy van Liemt en Gert Koot, auteurs van het beste marketingstudieboek van 2018 ‘Marketingcommunicatie in 14 stappen’.

Zij brachten 12 partners bijeen: Anand Jansen, Carolien van ’t Hek, Frank van den Driest, Frank Peters, Gert Koot, Guy van Liemt, Joris Merks-Benjaminsen, Marc van Eck, Marco Derksen, Mary Hoogerbrugge, Onno Maathuis en Rachelle van der Linden.

Geaccrediteerd

De opleiders van Iris zijn zelf inhoudelijk verantwoordelijk zijn voor een of meer opleidingen. Ze zijn tijdens de opleidingsdagen zelf aanwezig naast overige sprekers en docenten die hun kennis delen.

Voorjaar 2023 start Iris met 7 verschillende opleidingen op het gebied van marketing, marketingcommunicatie, merkpositionering, retail, communicatie & reputatie, strategische vernieuwing en management & leiderschap. De bedoeling is het aanbod te vergroten naar 12 opleidingen.

De opleidingen zijn geaccrediteerd door het Nima. Iris werkt daarnaast samen met bvA, SWOCC, VIA en Logeion. Leden van deze organisaties krijgen korting.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie