Mediatic stelt Raad van Advies aan

Ondernemers Merijn Everaarts, Carlijn Postma en Peter de Boer vormen per direct de Raad van Advies van contentmarketingbureau Mediatic

Vlnr: Carlijn Postma, Merijn Everaarts, Peter de Boer

Door de snelle groei van het bureau werd de behoefte aan strategisch advies groter en besloot Mediatic een driekoppige Raad van Advies aan te stellen. 

Merijn Everaarts heeft met zijn achtergrond als oprichter van Dopper, plant-based restaurant Mama Gaia en sustainable werk- en meetinghub Oceans, waardevolle expertise op het gebied van ondernemerschap en duurzaamheid. ‘Ik hoefde niet lang na te denken toen Dennis me vroeg plaats te nemen in de RvA’ zegt Everaarts. ‘Mediatic richt zich op duurzame organisaties en in die hoedanigheid zijn we bij Dopper ooit met elkaar in contact gekomen.’

Mediatic verwelkomt ook Carlijn Postma in de Raad van Advies. De oprichter van contentmarketingbureau The Post en auteur van ‘Bingemarketing’ heeft kennis van bureauland en het vakgebied contentmarketing. Postma: ‘Door de jaren heen heb ik vaak met Mediatic samengewerkt. Omdat ik zelf eigenaar ben geweest van een groeiend bureau zie ik kansen, maar ken ik ook de valkuilen.’

Met Peter de Boer is Mediatic’s Raad van Advies compleet. Na een carrière die hem op jonge leeftijd tot de internationale board van reclamebureau Saatchi en Saatchi bracht, stond De Boer onder andere aan het roer bij Onna Onna. Deze vrouwenverzekeraar werd door de Consumentenbond twee keer uitgeroepen tot verzekeraar van het jaar. ‘Mediatic is een bureau waar ik graag mee samenwerk’, zegt De Boer. ‘Onze gedeelde focus op de nieuwe, Rijnlandse economie loopt ook synchroon.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie