Rodger Beekman naar Triple Double als creatief directeur

Afgelopen jaren was hij cxo bij PwC’s Experience Center.

Rodger Beekman naar Triple Double als creatief directeur

Triple Double benoemt Rodger Beekman als creative director. Beekman werkte in het verleden in binnen en buitenland voor verschilende bureaus waaronder BBDO, Havas, TBWA, MullenLowe en BSUR en 60 layers of cake. Afgelopen paar jaar was hij chief experience officer bij PwC’s Experience Center.


 

'Sport als marketingoplossing'

Guido Klomp, managing director van Triple Double, vertelt dat steeds meer merken de sport als communicatie en marketing-oplossing zien. ‘Met de komst van Beekman zetten we de versterking van onze creatieve vloer door zodat we onze klanten kunnen blijven verrassen.’

Triple Double werkt onder andere voor NN, Albert Heijn, Swapfiets en Red Bull, Philips en Uefa.

Lees ook: Pride-vlag van 'Regenboogland' op pinpas ING zorgt voor discussie én oplossing

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie