Silvia van Hooft verruilt TBWA\Neboko voor Alfred, Maurits Denekamp vertrekt

Ze wordt strategy director. Recent trok Alfred ook creative directors Bas en Koen Janssen aan, die eveneens van TBWA\ kwamen.

Silvia van Hooft gaat 'complexe klanten in beweging zetten'

Veel mensennnieuws bij Alfred de laatste tijd. Waar het reclamebureau in november bekendmaakte Yvette Belt als managing director aangesteld te hebben, werd vlak voor de jaarwisseling bekend dat creative directors en tevens gebroeders Bas en Koen Janssen bureau TBWA\Neboko voor Alfred hebben ingeruild.

Het laatste nieuws is dat strategy director Silvia van Hooft dezelfde overstap maakt. Zij gaat na twee jaar TBWA in een soortgelijke rol bij Alfred aan de slag. Ze vult de plaats in van Maurits Denekamp, die het bureau na een klein anderhalf jaar verlaat. Wat hij nu gaat doen, is niet bekend.

Het team van vier strategy directors en head of strategy Edward van de Ridder is bij Alfred nu weer compleet. SNS Bank is een van de grote accounts waarop Van Hooft komt te werken. Ze is maandag in haar nieuwe functie gestart.

Complexe klanten

Silvia van Hooft werkte in een verder verleden als strateeg bij Code d'Azur, N=5 en Indie. Bij de zoektocht naar strategische versterking viel Van Hoofts naam steeds vaker, zegt Edward van de Ridder. 'Door haar brede bureauervaring hebben veel Alfred-collega's eerder met haar samengewerkt. Silvia is erg goed in het in beweging brengen van complexe klanten, zoals ze heeft gedaan voor Evert_45 en KPN (bij N=5, red.). Ik heb het gevoel dat we met alle personele wisselingen van de laatste tijd nu weer een ouderwets dreamteam hebben staan.'

Van Hooft: 'Iets in beweging zetten is inderdaad de rode draad in mijn carrière, zowel bij merken als bij mensen. En bij Alfred kan dat voor mooie merken én een breed publiek.'

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie