TBWA Nederland benoemt Marc van Eck tot chief growth officer

Marc van Eck krijgt een nieuwe rol binnen TBWA en wordt chief growth officer.

Marc van Eck (56), oprichter en partner van New Growth Strategies, is per 1 februari benoemd tot chief growth officer van TBWA Nederland. In zijn nieuwe rol zal hij zich primair bezighouden met het helpen van klanten van TBWA Nederland om hun commerciële doelen te (her)definiëren en realiseren.

Van Eck blijft betrokken bij New Growth Strategies, de consultancy-tak TBWA die is voortgekomen uit de overname van Business Openers in 2019. Het zelfstandig opererende bureau is onderdeel van de TBWA\Neboko Groep. De dagelijkse leiding blijft in handen van mede-oprichter en managing partner Joost van Gelder. Randy van Essen, voormalig CMO van O’Neill en T-Mobile gaat de branding-tak van New Growth Strategies leiden.

Rik Ledder, ceo van TBWA Nederland: ‘We spelen al langer met de gedachte hoe we Marcs toegevoegde waarde nog beter kunnen aanwenden voor onze hele organisatie. Met een rol van Marc in heel TBWA Nederland denken we dat te kunnen realiseren.’

Onder TBWA Nederland vallen de labels TBWA\Neboko, TBWA\X, Vidiboko, Ara Rotterdam, Ara Eindhoven, Jump! Retail en New Growth Strategies.  

Van Eck is naast zijn consutancy-activiteiten sinds 2017 voorzitter van het college van Register Marketeers. Ook is hij een van de partners van de onlangs opgerichte Iris Academy. 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Floris van Dam
Op je lijf geschreven Marc deze nieuwe rol!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie