Vijftien talenten op de longlist San Next Merkbouwer

Samen met executive searchbureau Top of Minds zoekt een jury naar merkenbouwers van de toekomst.

De kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.


De Longlist met 15 kandidaten SAN Next Merkenbouwer 2020 in alfabetische volgorde:

  • Larissa Altenburg, H&M | Hennes Mauritz
  • Rein Bojahr, Albert Heijn
  • Danique de Barse, Samsung
  • Colette de Beaumont, Koninklijke Auping
  • Kasper Figee, Zeeman
  • Brett Gaasbeek, OHRA
  • Nikie Lammers, Iglo Nederland
  • Marieke Lazeroms, PLUS Retail
  • Lidian Reuvekamp, FrieslandCampina
  • Niek Schreurs, Storytel
  • Tim van Dijk, Nederlandse Loterij
  • Tess van Kempen, McDonald’s Nederland
  • Manon van Schie, Transavia
  • Niels van Veen, TUI
  • Els Versluis, Wessanen

Naar aanleiding van deze Nominaties worden de genomineerden gevraagd om een vragenlijst te beantwoorden. De uiteindelijk overgebleven drie shortlist-kandidaten presenteren zich aan de jury Next Merkenbouwer op maandag 10 mei. 

De jury

Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert

Vijf juryleden:

Top of Minds                                   Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2019     Marc Oosterhout, SIRE
Consistent Accent 2019                  Renée Ras, ASN Bank
Next VEA Legend                           Baba Touré, Founder Hammerfest

SAN bestuur/KPN                           Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie