Wouter Moen leidt nieuwe IPG-bureau Kinesso

Kinesso is sinds oktober het nieuwe op technologie gebaseerde performancemarketingbureau binnen de groep.

IPG Mediabrands Nederland heeft Wouter Moen (40) aangesteld als managing director van performancebureau Kinesso. Hij volgt hiermee Saskia Wagenmakers op, die
in oktober benoemd werd als ceo.

Moen was al werkzaam bij Kinesso als director of operations & people. Eerder vervulde hij onder meer de rol van director of operations bij dentsu en had hij diverse functies bij iProspect (dentsu) en daar werkte hij al samen met Wagenmakers. 

Moen: 'Ik kijk ernaar uit om met onze experts in Groningen en Amsterdam aan de slag te gaan. Wij hebben de ambitie om verder te versnellen op data-gestuurde strategieën, AI-toepassingen en groei in e-commerce, maar ook consultancy bij inhousing en het creëren van op maat gemaakte marktplaatsen.' 

In oktober werd aangekondigd dat Kinesso een nieuw op technologie gebaseerd performancemarketingbureau is binnen de bureaugroep. Matterkind en Reprise zijn in Kinesso opgegaan. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie