Bakkerij ’t Stoepje heeft een nieuwe huisstijl

Het moet nu meer om beleving en persoonlijke aandacht draaien.

Marktbakkerijketen ’t Stoepje heeft zijn formule vernieuwd. Beleving en persoonlijke aandacht spelen een grotere rol.

De nieuwe huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn volgens 't Stoepje een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen.  

De bakker geeft aan daar al langer op in te spelen met bijvoorbeeld het toevoegen van vitaalbroden en glutenvrije producten aan het assortiment.

‘Met deze verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud’, aldus het persbericht.

Stapsgewijs

De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, als eerste op de markten in Huizen, Mijdrecht en Harmelen.

Het design heeft ‘eigentijdse’ kleuren en materialen en vervangt de kleuren geel, rood en blauw.

Deze designverandering is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website. Er is gekozen voor een ontwerp met materialen als hout en beton, ‘stoere’ grijstinten en een prominentere rol voor de lokale bakker.

 De komende jaren wordt de formule verder uitgerold over alle markten waar ’t Stoepje staat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie