De Vegetarische Slager en Unox komen met kant-en-klaar vegetarisch product

Vegetarische Gehacktballetjes in tomatensaus: de vegetarische versie van het vleesproduct.

  • Commerce
  • 22 September 2017
  • Redactie Adfo Groep

Unox en De Vegetarische Slager werkten opnieuw samen om een kant-en-klaar product dat lang houdbaar is (nieuw in het vegetarische segment) geschikt te maken voor de sterk groeiende doelgroep van flexitariërs en vegetariërs.

De introductie van Vegetarische Gehacktballetjes in tomatensaus volgt op de eerdere lancering van Gehacktballetjes in satésaus. Volgens Jaap Korteweg, oprichter van De Vegetarische Slager, is het vervolg op de samenwerking met Unilever, moederbedrijf van Unox, een nieuwe mijlpaal.

Korteweg: ‘Ons ideaal is om vleesliefhebbers te laten beleven dat ze helemaal niets hoeven te missen als ze het vlees één of meerdere dagen achterwege laten. Daarom proberen we altijd de smaak van echt vlees te vangen en onderscheiden wij ons met een geheel nieuwe generatie vlees- en visvervangers. Unilever bereikt miljoenen mensen in Nederland en deze stap samen met Unox zal het voor nog meer mensen aantrekkelijk maken om met vegetarisch eten kennis te maken.’

Advertentie