Specsavers geeft een kijkje in het leven van medewerkers

De opticien groeit en is daarom op zoek naar veel nieuwe medewerkers.

Opticien Specsavers heeft nieuwe opticiens, audiciens, winkelmedewerkers en retailpartners nodig. Daarom begint de retailketen een wervingscampagne waarin de medewerkers centraal staan.

De wervingscampagne is gemaakt door bureau Imagine People en heet 'Je bent meer dan je baan'. In zes video’s zie je telkens een dag uit het leven van een Specsavers-medewerker. Niet alleen op de werkvloer, maar ook in het privéleven.

Medewerkers voorop
Remko Berkel, directeur Specsavers Nederland: 'Wij stellen onze medewerkers voorop binnen onze organisatie en dit willen we graag uitdragen richting potentieel nieuw talent. Door deze persoonlijke touch aan de video’s laten we het karakter en de passie van onze collega’s zien en nemen we de kijker tegelijk mee in de dagelijkse dynamiek bij ons op de werkvloer.'

Groeiambitie
Specsavers wil dit jaar in heel Nederland aanwezig zijn. Met zes openingen na de zomer ligt het bedrijf op schema om de doelstelling van 10 tot 15 nieuwe winkels in dit boekjaar te realiseren.

Bekijk de videoreeks en actuele Specsavers vacatures op de campagnepagina www.meerdanjebaan.nl.

 

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie