Overslaan en naar de inhoud gaan

Esmée Lechner verruilt Monks voor 10Nineteen, waar ze start als head of design

Eerder werkte ze onder andere bij DDB.
Esmee Lechner
Esmee Lechner
© Afbeelding: aangeleverd
Esmee Lechner
Esmee Lechner
© Afbeelding: aangeleverd

Esmée Lechner, design director bij Monks (voorheen Media.Monks), stapt over naar het zes maanden oude bureau 10Nineteen. Ze start er als head of design en wordt ook medeoprichter.

related partner content for mobile comes here

Lechner werkte eerder bij bureaus als DDB en Superhero Cheesecake. Ook was ze zeven jaar curator en vervolgens head of curation bij Dutch Digital Design.

Over 10Nineteen

10Nineteen is in november gestart door Michelle Tan en Rian Verhagen - laatstgenoemde was tot begin 2022 managing director van Superhero Cheesecake. Doel van 10Nineteen is merken voor hun customer experience minder afhankelijk maken van externe bureaus en consultants. 10Nineteen zegt zelf daarom geen bureau of consultancypartij te zijn, maar een startup die het kennisniveau bij organisaties wil verhogen.

Lechner over haar nieuwe baan: 'We zien veel connected producten met slecht functionerende apps of websites die de kwaliteit van het fysieke product geen recht doen. Een gemiste kans, want een geweldige digitale ervaring bevordert betrokkenheid, loyaliteit en daarmee groei. Ik ben verheugd om deel uit te maken van dit getalenteerde team dat zich keer op keer heeft bewezen in de afgelopen vijftien jaar. Ik kijk ernaar uit om met designteams samen te werken en ze te begeleiden, wat uiteindelijk de kern van mijn rol bij 10Nineteen zal zijn.'

Lees verder over de start en visie van 10Nineteen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in