Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN kust met indrukwekkende film en song van Meau een slapende reus wakker

Bartho Boer en Dave Frauenfelder over ‘Stukje Van Mij’, de eerste campagne in meerjarige merkoperatie #BeterInternet
Meau tijdens opname Stukje van Mij, still uit making-off-filmpje KPN
Meau tijdens opname Stukje van Mij, still uit making-off-filmpje KPN
Meau tijdens opname Stukje van Mij, still uit making-off-filmpje KPN
Meau tijdens opname Stukje van Mij, still uit making-off-filmpje KPN

KPN lanceerde begin februari een video met een song van Meau over de dramatische gevolgen van het online doorsturen van naaktfoto's of -video's.  De song en spot zijn de eerste campagne en die wordt gevoerd voor de meerjarige merkoperatie #BeterInternet. Een gesprek met Bartho Boer (chief brand communications & csre) en Dave Frauenfelder (merk en marketingcommunicatie) van KPN.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Coen Olde Olthof

Chapeau Dave!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in