Overslaan en naar de inhoud gaan

Tjeerd Veldhuis (Gulpener): ‘Duurzaamheid is bij bier niet de grootste driver’

De spontane bekendheid en de merklading van het Limburgse biermerk Gulpener laat - zacht gezegd - te wensen over. Werk aan de winkel!
Heb je even?
Heb je even?
© Gulpener
Heb je even?
Heb je even?
© Gulpener

Gulpener, de onafhankelijke brouwer uit het diepe zuiden van Nederland, lanceerde recent een nieuwe propositie, compleet met redesign van logo, verpakkingen en website en een nieuwe campagne. Waarom? Gulpener heeft een uitdaging. Want hoewel Gulpener een uitgesproken duurzaam merk is, veel prijzen wint voor zijn producten en nauw samenwerkt met kleine creatieve craftbrouwers, is Gulpener toch niet een erg sterk merk. Terwijl andere uitgesproken duurzame merken het wél gelukt is om een groot publiek te bereiken. Kijk maar naar Tony Chocolonely, Ben & Jerry’s en Patagonia.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in