Premium Campagnes Cannes: 1 goud, 2 keer zilver en 11 brons voor Nederland op woensdag Pay with views van Opel en J. Walter Thompson Amsterdam haalt goud.
Partnerbijdrage McDonald’s bouwt kleinste restaurant van Nederland De hele zomer verrast McDonald's gasten met de komst van het minirestaurant. Nooit eerder kwam McDonald’s op deze manier naar de gasten…
Carriere Rudolph Strickwold uitgeroepen tot Communicatieman van 2018 Isabel Boerdam, eigenaar van de blog ‘De Hippe Vegetariër’ en het recent opgerichte Green Food Lab, is het CommunicatieTalent van 2018.
Premium Media Directeur Dina Boonstra weg bij NDC Mediagroep Ze verlaat het noordelijke uitgeefbedrijf per 1 augustus.
Carriere Oranje Borrel 2018, een beeldverslag De zon scheen, de drank vloeide en de bitterballen waren om je vingers bij af te likken. De Oranje Borrel 2018 in Cannes.
Carriere Oranje Borrel 2018, een beeldverslag De zon scheen, de drank vloeide en de bitterballen waren om je vingers bij af te likken. De Oranje Borrel 2018 in Cannes.
Partnerbijdrage kleertjes.com stelt de vraag der vragen voor ouders: Wat trek je ze morgen aan…? Het thema van de eerste campagne voor kindermode webshop kleertjes.com van de bureaus Oogst, Ogilvy Amsterdam en ZIGT.
Premium Carriere Marketing Executive Center (MEC) wordt onderdeel van Nima De activiteiten van MEC worden voortgezet binnen het Nederlands Instituut voor Marketing.
Premium Media Modeketen Shoeby wint Folder Vakprijs 2018 Runner Up Prijs gaat naar Flying Tiger, Oevreprijs is voor Intratuin.
Carriere MediaMonks investeert in global team marketing en communicatie Marta Tomczak en Marieke van Zanten geven leiding aan marcom en PR-team van het productiebedrijf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu