In drie kranten, waaronder de gratis Metro, worden beleggers hiertoe opgeroepen. De koers is zo laag dat niemand zich er een buil aan kan vallen, luidt de aansporing. De advertentie is van de Stichting Dit Bedrijf Is Meer Waard, een initiatief van H. Becht, directeur van een adviesbureau in Amsterdam en zelf aandeelhouder van KPN. 'Ik wil uitvinden wat een andere vorm van communicatie voor invloed heeft op beleggers.'
Becht wil doorgaan met het plaatsen van 'positieve' advertenties, die hij hoopt te kunnen bekostigen met financiële bijdragen van sympathiserende beleggers. Inmiddels zijn er via de website van de stichting honderden reacties binnengekomen, aldus Becht. KPN noemt de advertentie 'niet onsympathiek', maar minder te spreken over de kritiek in de advertentie dat KPN niet communiceert met zijn 'kleine' beleggers. 'Daar doen wij juist heel veel aan,' aldus een woordvoerder. (Bron: Het Parool)

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu