Overslaan en naar de inhoud gaan

'Positieve' advertenties voor KPN

Om de belabberde beurskoers van KPN omhoog te krijgen, heeft een aandeelhouder van het telecombedrijf 'positieve communicatie' ingezet.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In drie kranten, waaronder de gratis Metro, worden beleggers hiertoe opgeroepen. De koers is zo laag dat niemand zich er een buil aan kan vallen, luidt de aansporing. De advertentie is van de Stichting Dit Bedrijf Is Meer Waard, een initiatief van H. Becht, directeur van een adviesbureau in Amsterdam en zelf aandeelhouder van KPN. 'Ik wil uitvinden wat een andere vorm van communicatie voor invloed heeft op beleggers.'

Becht wil doorgaan met het plaatsen van 'positieve' advertenties, die hij hoopt te kunnen bekostigen met financiële bijdragen van sympathiserende beleggers. Inmiddels zijn er via de website van de stichting honderden reacties binnengekomen, aldus Becht. KPN noemt de advertentie 'niet onsympathiek', maar minder te spreken over de kritiek in de advertentie dat KPN niet communiceert met zijn 'kleine' beleggers. 'Daar doen wij juist heel veel aan,' aldus een woordvoerder. (Bron: Het Parool)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in