Adriana Lerman-Launay gaat de nieuwe rol van Global Brand Director vervullen, verantwoordelijk voor de verdere invoering van het ‘monolitische merkbeleid’ van Wolters Kluwer. Dat maakte het mediabedrijf vandaag bekend. Lerman-Launay heeft ruim zeven jaar ervaring in de energiesector bij de Franse transnational Veolia Environnement en multinational Alstom. Ze heeft bureau-ervaring opgedaan gedurende zeven jaar bij Publicis, waar ze verantwoordelijk was voor internationale klanten zoals Lancôme, McDonald’s, Michelin, Nestlé, Pernod Ricard en Renault.
Informatieoplossingen
In het afgelopen decennium heeft Wolters Kluwer volgens eigen zeggen een transformatie van zijn business ondergaan naar een leverancier van online, software en digitale informatieoplossingen voor professionals. Om het bedrijf duidelijk en consequent wereldwijd naar externe belanghebbende groepen te profileren en positioneren, is Lerman-Launay aangesteld.
Lerman-Launay wordt Global Brand Director Wolters Kluwer
Aanstelling om het bedrijf duidelijk en consequent naar externe belanghebbende groepen te profileren en positioneren
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu