Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingwereld zet zich in voor Katrinaleed

De Advertising Council gaat een serie spotjes introduceren op tv, radio en internet om traffic te genereren naar de website van het Rode…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gaat een serie spotjes introduceren op tv, radio en internet om traffic te genereren naar de website van het , om op die manier donaties binnen te krijgen voor de slachtoffers van Katrina.

Reclamebureau maakte in twee dagen tijd en gratis de online advertenties. Ook de mediatijd en -ruimte wordt gratis ter beschikking gesteld.

De zoekmachinewereld draagt ook zijn steentje bij. Zo gaat , een organisatie die werd opgericht tijdens de tsunamiramp in Azië en waarin Google, Yahoo, AskJeeves, AOL.com en MSN participeren, de sites van de hulporganisaties optimaliseren.

heeft bovendien 828.000 dollar ingezameld via zijn netwerk, heeft een donatiesite gebouwd en nieuwslinks geplaatst op zijn homepage.

De en de hebben hun leden gevraagd de spotjes gratis uit te zenden.
Het zorgt voor digitale distributie van de spotjes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in