Premium Data & Insights Werkt multiscreen synchronized advertising? Universal Media (UM) onderzocht de effectiviteit van het synchroon tonen van verschillende soorten uitingen van hetzelfde merk, tijdens…
Premium Contentmarketing Schevernels weg bij VNU Media Quintin Schevernels stapt op als operationeel directeur bij VNU Media.
Premium Contentmarketing Noise: ‘Adverteerder niet besluitvaardig’ Edward van de Ridder, strateeg bij Noise, stelt vast de besluitvaardigheid bij adverteerders er niet op vooruit is gegaan.
Premium Data & Insights Werkt multiscreen synchronized advertising? Universal Media (UM) onderzocht de effectiviteit van het synchroon tonen van verschillende soorten uitingen van hetzelfde merk, tijdens…
Premium Contentmarketing Schevernels weg bij VNU Media Quintin Schevernels stapt op als operationeel directeur bij VNU Media.
Premium Contentmarketing Noise: ‘Adverteerder niet besluitvaardig’ Edward van de Ridder, strateeg bij Noise, stelt vast de besluitvaardigheid bij adverteerders er niet op vooruit is gegaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu