De wandel- en hardloopactie (van 18 t/m 24 december) moet zo veel mogelijk mensen letterlijk in beweging krijgen voor het Rode Kruis. De totale sponsoropbrengst van de estafette gaat naar moeders die geraakt zijn door oorlog. Wie niet in de buurt woont van de estafettesteden kan sponsormeters maken met de Meters voor mama’s iPhone app. De app legt via GPS alle gemaakte sponsormeters vast op basis van afstand en gemiddelde snelheid.
Op de Beestenmarkt in Leiden, de locatie van het Glazen Huis, staat een speciale klimwand waarop verticale sponsormeters kunnen worden gemaakt. Met de actie wordt vanuit Zilveren Kruis Achmea meer lichaamsbeweging gepromoot.
In de komende weken start Zilveren Kruis Achmea met een campagne-offensief via social media, online, outdoor media, landelijke & regionale PR. Ook worden verzekerden en medewerkers van Zilveren Kruis Achmea gestimuleerd mee te doen.
3FM Serious Request: Meters voor mama’s
Meters voor mama’s is de naam van een landelijke sponsorestafette voor 3FM Serious Request op initiatief van Zilveren Kruis Achmea.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu