
SOL UTD, opricht door onder meer Koen Verhagen, doneert deze week twee miljoen advertenties op de artiesten pagina’s om aandacht te vragen voor de actie en donaties te werven voor Giro 555.
Kim-Lian van der Meij biedt een speciale stoel aan haar volgers aan, waarop via modeveiling.nl geboden kan worden. Ook Jeroen van de Boom en Trijntje Oosterhuis roepen via hun SOL UTD pagina hun volgers op om in actie te komen voor de Filipijnen.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Trijntje Oosterhuis zei 1 euro voor een Facebook-Like over te maken. Toen bleek dat er 200.000 nieuwe Likes bij kwamen, moest ze dit aanbod intrekken. NRC bracht dit in beeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid