Premium Interne communicatie Bedrijfsleven wil 30% meer uitgeven aan social media Nederlandse bedrijven verwachten in het komende jaar hun social mediabudget met 30 procent te verhogen en het aantal werknemers dat zich…
Premium Influencer marketing BlowUp koopt steigerdoek concurrent Megamedium BlowUp Media heeft de grootformaat buitenreclame actviteiten overgenomen van de Maxdec Groep.
Premium Gedragsverandering Comeback Tienertoer Na een afwezigheid van 17 jaar is de Tienertoer weer terug.
Premium Data & Insights RTL Group koopt De Mol uit In ruil krijgt De Mol de aandelen van Radio 538, Radio 10 Gold en Slam FM terug.
Gedragsverandering Kauwgommerk Trident zet ter promotie talkings heads via QR in De 'talking heads' methode is reeds vaker ingezet voor mobile marketing. Dit maal door Trident. Zie video:
Premium Interne communicatie Bedrijfsleven wil 30% meer uitgeven aan social media Nederlandse bedrijven verwachten in het komende jaar hun social mediabudget met 30 procent te verhogen en het aantal werknemers dat zich…
Premium Influencer marketing BlowUp koopt steigerdoek concurrent Megamedium BlowUp Media heeft de grootformaat buitenreclame actviteiten overgenomen van de Maxdec Groep.
Premium Gedragsverandering Comeback Tienertoer Na een afwezigheid van 17 jaar is de Tienertoer weer terug.
Premium Data & Insights RTL Group koopt De Mol uit In ruil krijgt De Mol de aandelen van Radio 538, Radio 10 Gold en Slam FM terug.
Gedragsverandering Kauwgommerk Trident zet ter promotie talkings heads via QR in De 'talking heads' methode is reeds vaker ingezet voor mobile marketing. Dit maal door Trident. Zie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu