Overslaan en naar de inhoud gaan

Prijs in de maak voor mediastrategie

Adformatie en de MWG zijn van plan om gezamenlijk een nieuwe prijs in het leven te roepen, de prijs voor de beste mediastrategie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat betreft de criteria wordt gekeken naar de Campaign Media Awards in
Engeland en de inmiddels drie jaar bestaande Media Lions in Cannes. Er wordt
gejureerd op innovatief en creatief mediagebruik. De bedoeling is dat er een
aparte bijeenkomst aan zal worden gewijd. Meer bijzonderheden worden op
termijn bekendgemaakt.

De MWG kent al de Carl Lipp Ring-competitie voor mediavertegenwoordigers en
de Hans du Chatinier Prijs voor media-onderzoekers. De Adformatie/MWG Media
Awards voor mediaplanners passen daar goed bij, aldus MWG-voorzitter Ton
Schoonderbeek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in