Overslaan en naar de inhoud gaan

Upfront weer begonnen

De Amerikaanse omroepen proberen deze week in New York weer de adverteerders dronken te voeren om hen zoveel mogelijk reclamedollars voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Amerikaanse omroepen proberen deze week in New York weer de adverteerders om hen zoveel mogelijk reclamedollars voor het komende tv-seizoen uit de zak te kloppen. Het jaarlijkse ritueel heet de Upfront.

Het grote dit jaar is wat te doen met uitgesteld kijken. Vorig jaar weigerden adverteerders te betalen voor kijkers die programma's na de uitzending op digitale videorecorders bekijken, want die kunnen de reclames doorspoelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in