De titel Marketeer of the Year gaat dit jaar naar Herwin van den Berg (39), marketingdirecteur van Heineken Nederland. Nieuwe bierconcepten, nieuwe positioneringen binnen het merkenportfolio en een overtuigde keuze voor internet als vast onderdeel in de marketingmix, zorgden ervoor dat Van den Berg dit jaar opviel.
De prijs werd dit jaar voor de zevende maal uitgereikt door het Tijdschrift voor Marketing, Platform Innovatie in Marketing (PIM) en het Nima.
Naast Herwin van den Berg waren ook Raymond Spanjar (oprichter en chief hyving officer Hyves) en Jan Marijnissen (partijleider SP) genomineerd. Drie verschillende personen volgens de jury, maar wel drie mannen die heel goed in de gaten houden wat hun afnemers, klanten en kiezers wensen. En daarbij hun eigen uitgangspunten altijd in het oog houden. Ze weten hun doelgroepen op vernieuwende en succesvolle wijze te bereiken.
De drie genomineerden mochten tijdens MarketingLive! in Rotterdam hun case presenteren. De jury koos uiteindelijk voor Herwin van den Berg.
Lees verder op www.Marketing-Online.nl

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu