Overslaan en naar de inhoud gaan

Staatsbosbeheer kiest Gummo

Na een bureauoriëntatie onder begeleiding van Scan heeft Staatsbosbeheer in augustus 2007 gekozen voor Gummo als het nieuwe reclamebureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Staatsbosbeheer is een merk met hoge naamsbekendheid, maar een lage propositiebekendheid. Velen denken bij het horen van de naam alleen aan boswachters en bosbeheer, terwijl Staatsbosbeheer veel meer doet. Bijvoorbeeld educatie, verhuur van vakantiewoningen, natuurwerkdagen en buitenactiviteiten.

De herpositionering gaat in de loop van 2008 van start.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in