Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe volg jij hoe je organisatie in het nieuws verschijnt?

Deel je ervaringen en help mee met ons onderzoek
Miniatuurvoorbeeld

Communicatie gaat samen met communicatieadviseur Marjet Heins in kaart brengen welke mogelijkheden er zijn om te volgen of en hoe je organisatie in het nieuws is geweest? We zijn erg benieuwd wat er in de praktijk gebeurt en hoe collega's dit hebben geregeld.

Hoe volg jij of jouw organisatie 'pers heeft gescoord? Via Google Alerts en Blendle? Via een bureau dat daar wekelijks over rapporteert? Wat vind jij de beste methode?

Deel je ervaringen, opmerkingen, suggesties en tips in de comments. We nemen ze graag mee in ons onderzoek.

Mailen kan ook: communicatie@adfogroep.nl

Foto: Macor, 123RF

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in