Overslaan en naar de inhoud gaan

Kritiek op Kraft voor sponsoring Gay Games

Aandeelhouders van foodgigant Kraft Food's hebben kritiek geuit op de beslissing van het concern om de Gay Games in Chicago te sponsoren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kraft steekt 25.000 dollar in het event dat in juli plaatsheeft. Aandeelhouder Marcella Meyer, projectdirecteur van Chicago's Southwest Parents Committee, vindt dat Kraft geen ‘homoseksuele levensstijl’ moet financieren.
Andere aandeelhouders vinden juist dat de sponsoring past in het totale goededoelenprogramma van Kraft.
Eerder kwamen er al protesten van de American Family Association tegen de sponsoring. Kraft zegt in een statement dat ‘dergelijke activiteiten het concern krachtiger maken en focussen op de diversiteit van mensen die onze producten kopen’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in