Behalve van de gewone directmailcampagnes, waarbij wordt geput uit bestaande klantcontacten, maakt het Lever-concern gebruik van zogeheten ‘raised hand’campagnes. De sterke punten van Dove worden met klassieke marketingmethoden (advertenties en tv-spots) voor het voetlicht gebracht, waarna de geïnteresseerde koopster via een hotlinenummer een gratis proefje kan aanvragen. Zo wordt een kwalitatief adressenbestand opgebouwd en kan de persoonlijke dialoog tussen klant en merk beginnen. Aan consumenten waarvan al het een en ander bekend is wordt uiteraard een ander aanbod gedaan dan aan degenen die voor het eerst worden benaderd. Om dat allemaal in goede banen te leiden, zijn de diensten van een professioneel reclamebureau noodzakelijk én is een vlekkeloze briefing aan deze profs cruciaal.
Lever Fabergé scoort met dialoog
Lever Fabergé heeft zich met zijn Dove-assortiment een vaste plaats bij de vrouwelijke consumenten verworven. Dialoogmarketing vormt het…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu