Premium Contentmarketing Maykel Piron (Armada Music): ‘De muziekindustrie wordt steeds meer data driven’
PR Nuon komt met nieuwe merkpositionering en campagne ‘Luisteren geeft energie’ De energieleverancier wil zich nog meer richten op de werkelijke behoeftes van klanten, en mensen laten voelen dat ze bij Nuon in goede…
Advertorial “My God, they’re full of shit.” Over het grafische bloedbad in verkiezingstijd en waarom Hollywood mogelijk uitkomst biedt.
Programmatic ADCN & Starcom houden ‘The Power of Creativity’ Het meest creatieve, innovatieve en impactvolle werk van Cannes Lions 2016 is op 13 oktober in Artis te zien.
PR Dit zijn de beste brand activations van september De maand waarin uitlaatgassen in kunst worden omgezet, dikke Audi’s door de woestijn racen en vaders haren invlechten.
PR Nuon komt met nieuwe merkpositionering en campagne ‘Luisteren geeft energie’ De energieleverancier wil zich nog meer richten op de werkelijke behoeftes van klanten, en mensen laten voelen dat ze bij Nuon in goede…
Advertorial “My God, they’re full of shit.” Over het grafische bloedbad in verkiezingstijd en waarom Hollywood mogelijk uitkomst biedt.
Programmatic ADCN & Starcom houden ‘The Power of Creativity’ Het meest creatieve, innovatieve en impactvolle werk van Cannes Lions 2016 is op 13 oktober in Artis te zien.
PR Dit zijn de beste brand activations van september De maand waarin uitlaatgassen in kunst worden omgezet, dikke Audi’s door de woestijn racen en vaders haren invlechten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid