Het account werd aan het bureau toegewezen na een pitch in Amsterdam, meldt Adage. De andere vijf deelnemende bureaus werden niet genoemd. ‘Spar wil wereldwijd één boodschap uitdragen’, zegt Richard Cassell, managing director van TBWA Hunt Lascaris in Durban, dat het vierde grootste Zuid-Afrikaanse retailbureau is. ‘Elk bureau van Spar in de wereld werd uitgenodigd voor een showreel en er werden er zes uitgenodigd om hun idee te presenteren. Spar wil zichzelf meer positioneren als een jeugdige en multiculturele retailer. Onze Zuid-Afrikaanse campagne sprak ze aan: ‘Spar ‒ good for you’. Het richt zich op jonge multiraciale gezinnen’, aldus Cassell. Hunt Lascaris heeft een productiebudget van 500.000 euro gekregen voor een campagne voor bureaus die lokaal op Spar werken. Spar heeft 17.000 supermarkten in 31 landen.
Zuid-Afrikaans bureau krijgt internationaal Spar account
Supermarktketen Spar International heeft voor zijn eerste wereldwijde merkencampagne een Zuid-Afrikaans bureau aangewezen: TBWA Hunt…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu