Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola en iTunes met grote muziekpromotie

Samen met iTunes van Apple lanceert Coca-Cola deze zomer in meer dan zeventien landen in Europa een muziekportal waar consumenten gratis…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De start van de samenwerking met iTunes van Apple was na een live optreden van de band Faithless tijdens het Film Festival in Cannes. De band produceerde exclusief voor Coca-Cola een song die te downloaden is op de website van Coca-Cola en iTunes.
Naast het kosteloos downloaden van muziek bij aankoop van Coca-Cola, Coca-Cola light of het nieuwe Coca-Cola Zero maken consumenten ook kans op het winnen van een van de exclusieve 30-GB iPods of VIP-tickets naar een groot Europees muziekfestival (Roskilde, RockWerchter en Extrema Outdoor).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in