Overslaan en naar de inhoud gaan

ING beste met social media

Een pluim op de hoed en een veer in de kont voor ING. De bank is donderdagmiddag in Amsterdam uitgeroepen tot de onderneming die het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is niet voor niets dat ING bovenaan eindigde in de , een jaarlijks onderzoek van Social Embassy naar de inzet van social media door top 100-adverteerders in Nederland. ING heeft al een jaar of vijf sterk ingezet op social media, en heeft ze gebruikt om in een lastige tijd voor financiële instellingen open te communiceren met trouwe klanten en critici. Daarnaast prees de jury de bank voor de puike wijze waarop hij zijn social media-beleid heeft opgetuigd en georganiseerd, waarbij de verschillende kanalen ‘geïntegreerd worden gebruikt’.

Op een goede tweede plaats eindigde , dat vooral scoorde met zijn 24-uurs service alle dagen van de week en met innovatieve concepten, zoals de smartphone-crew. Die lof kreeg ook de toebedeeld, dat bovendien geprezen werd voor de ‘businessgerelateerde’ inzet van social media. Ofwel: de social media staan daar sterk in het teken van de strategische doelen van de luchtvaartmaatschappij.

Naast de overall-categorie werden er ook in deelgebieden ranglijsten gemaakt:

Marketing
1. Alpe d'Huzes
2. Douwe Egberts
3. KLM

Service
1. T-Mobile
2. ANWB
3. KLM

Corporate/HR
Hier slechts twee winnaars:
1. ING
2. WNF

">

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in