Overslaan en naar de inhoud gaan

Levi’s wil comeback maken

Levi’s is in Antwerpen een nieuw winkelconcept begonnen om het jeansmerk weer op de kaart te zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Levi’s was jarenlang marktleider, maar werd ingehaald door merken als Diesel. In 2007 werkte Levi’s al eens aan een comeback, maar het grote succes van de jaren tachtig bleef uit. Topman Armin Broger is ervan overtuigd dat er nu wel een kentering komt. ‘De nieuwe winkel in Antwerpen moet het merk opwaarderen’, zegt hij tegen de Belgische krant De Tijd.

Levi’s koos Antwerpen als eerste stad in Europa voor zijn nieuwe winkelconcept, omdat het de reputatie heeft een modestad te zijn. Er volgen nog andere steden. ‘We gaan zo divers mogelijk. We passen ons aan de trends van een stad’, zegt Broger.

Bron: De Tijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in