Premium Reputatie & crisis Online reputatiemanagement anno 2012: onderzoek Communicatie en Porter Novelli
Interne communicatie (On)Bereikbaar voor de klant Contact is een basis levensbehoefte tussen mensen en dus ook tussen klanten en bedrijven. Het krijgen van contact met een persoon is…
Programmatic Captain Morgan & zijn Morganettes: vooral voor jonge mannen Als je jong bent (tussen de 18 en 24 jaar), én man én je komt nogal eens in de horeca, dan moet je wel over ze struikelen. Captain…
Premium Reputatie & crisis Verhoef: `Banken moeten klant weer centraal stellen` Waarom is de klant centraal stellen zo belangrijk en hoe kunnen banken dit aanpakken? Welke dilemma’s zijn er voor bancaire instellingen?…
Premium Data & Insights H&M zegt sorry voor campagne Kledingketen H&M biedt zijn excuses aan voor advertenties waar een te gebruind model voor is gefotografeerd.
Premium Reputatie & crisis Online reputatiemanagement anno 2012: onderzoek Communicatie en Porter Novelli We kunnen in dit tijdperk niet meer om online reputatiemanagement heen. Bedrijven en organisaties moeten realtime bezig zijn met het…
Interne communicatie (On)Bereikbaar voor de klant Contact is een basis levensbehoefte tussen mensen en dus ook tussen klanten en bedrijven. Het krijgen van contact met een persoon is…
Programmatic Captain Morgan & zijn Morganettes: vooral voor jonge mannen Als je jong bent (tussen de 18 en 24 jaar), én man én je komt nogal eens in de horeca, dan moet je wel over ze struikelen. Captain…
Premium Reputatie & crisis Verhoef: `Banken moeten klant weer centraal stellen` Waarom is de klant centraal stellen zo belangrijk en hoe kunnen banken dit aanpakken? Welke dilemma’s zijn er voor bancaire instellingen?…
Premium Data & Insights H&M zegt sorry voor campagne Kledingketen H&M biedt zijn excuses aan voor advertenties waar een te gebruind model voor is gefotografeerd.
Premium Reputatie & crisis Online reputatiemanagement anno 2012: onderzoek Communicatie en Porter Novelli We kunnen in dit tijdperk niet meer om online reputatiemanagement heen. Bedrijven en organisaties moeten realtime bezig zijn met het…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu