Deskundigen zeggen dat het uitstellen van advertenties vaker voorkomt na een vliegtuigongeluk. Maar in het licht van 11 september wordt dit nog versterkt. De Amerikaanse vliegtuigmaatschappijen willen nu extra zorgvuldig te werk gaan. American Airlines zou op 15 december met een nieuwe campagne komen, met als thema de banden tussen familie en vrienden. De inhoud wordt nu herzien. United Airlines, van wie twee vliegtuigen betrokken waren bij de crashes van 11 september, stopt tenminste een week met adverteren. Delta Airlines doet hetzelfde met haar campagne waarin mensen aangemoedigd worden elkaar op te zoeken met de feestdagen. Juist in deze periode met Thanksgiving en kerstmis wordt normaal gesproken heel erg veel gereisd in de Verenigde Staten. Maar of dat dit jaar ook zo zal zijn, is nog niet duidelijk. (Bron: Ad Week)
Vliegtuigcampagnes Amerika stilgelegd
De Amerikaanse luchtvaart heeft het zwaar te verduren sinds 11 september. Nu daar de laatste vliegtuigcrash op New York bijgekomen is,…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu