Afrojack draait opvallende plaat in geinige McDonald's-commercial

Het fastfoodmerk is op de muzikale tour met de lancering van de nieuwe commercial en een interactieve placemat.

tekent voor de realisering van de campagne.

Eerder deze week maakte ;s bekend dat Ronnie Flex en Nick van de Wall, beter bekend als DJ Afrojack, de nieuwe gezichten worden van de campagne &;Favorieten van Nederland&;.

In de eerste commercial is Afrojack te zien tijdens één van zijn Aziatische concerten, waar hij - enigszins beteuterd - een plaat van Hazes door zijn set mixt. Gelukkig bieden bitterballen en de McFlurry-stroopwafel de DJ enige soelaas.

Produceren op je placemat

Naast de commercial dook deze week van McDonald&;s nog een online video op, waarin de interactieve placemat McTrax wordt gepresenteerd. Op de placemat kunnen consumenten met enkele simpele toetsen, een stuk inzingen, een beat samplen, of een stuk loopen. McTrax werkt met druk geleidende ink, waardoor deze als een groot touch screen fungeert, wanneer je de placemet met bluetooth verbindt aan je telefoon. Volgens McDonald&;s gaat het vooralsnog om een proef project.

De beide films zijn sinds deze week te bekijken:

;s Netherlands presents McTrax

Credits
Bureau: TBWA\Neboko

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie