Finalisten Communicatieprijs Brabant bekend

De campagnes ‘Ik ben Josje’ van Dream4Kids, ‘The bitter taste of sugar’ van Oxfam-Novib en ‘Weet wat je waard bent’ van het ministerie van Sociale Zaken gaan door voor een zogeheten Bonk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De finalisten voor de Communicatieprijs Brabant 2013 zijn bekend: ‘Ik ben Josje’ van Dream4Kids (bureau: Ambitions), ‘The bitter taste of sugar’ van Oxfam-Novib (bureau: Schepnet) en ‘Weet wat je waard bent’ voor het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (bureau: Bex* Communicatie).

In Strijp-S in Eindhoven maakte juryvoorzitter Pieter Hemels de uitslag namens Communicatieclub Bourgondië bekend. Het publiek kan de komende weken op zijn eigen favoriet stemmen.

Op 8 januari worden de twee Bonken, de bijbehorende trofeeën, uitgereikt.

Naast Pieter Hemels bestaat de jury uit René Westbroek, Baukje ter Huurne, Jeannine van den Boer en media-ethicus Huub Evers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie