Indie Amsterdam en Code d’Azur ontwikkelen Snapchat-lens voor Tele2

Roxeanne Hazes speelt de hoofdrol in de campagne rondom deze lens.

Tele2 heeft met de Super Super Super Selfie-lens een eigen Snapchat-lens. Hierdoor krijgt de gebruiker grotere lippen, grotere ogen een strakke kaaklijn. Deze lens wordt geïntroduceerd door Roxeanne Hazes die in een videoclip de titelsong van de Tele2-campagne zingt. De lens en campagne zijn ontwikkeld door Indie Amsterdam en Code d’Azur.

Emilio de Haan en Madelon Uljee, creatieve directie bij Indie Amsterdam/Code d'Azur: ‘Het was te gek om met elkaar en Snapchat de ultieme Tele2-selfielens en campagne te ontwikkelen. Hij is net zo dik en overdadig geworden als gehoopt, net als de bijbehorende clip met Roxeanne.’

Danielle Snoeij, Head of Brand bij Tele2: ‘Je bespaart minstens vijf mislukte selfies met deze lens.’

De soundtrack voor deze campagne is ontwikkeld in samenwerking met Roxeanne Hazes, haar vaste producer Arno Krabman en Paul Laffree. Naast de videoclip en de Snapchat-lens zal de campagne worden uitgerold via outdoor, trams en radio.

Creative Agency: Indie Amsterdam, Code d’Azur
Verantwoordelijk vanuit Tele2: Danielle Snoeij, Marc Koopmanschap
Productiemaatschappij: AG Producties
Muziek: Arno Krabman, Paul Laffree
Zang: Roxeanne Hazes
Regisseur: Kevin Boitelle
Producer: Allen Grygierczyk

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie