Knab pronkt in nieuwe campagne met belangrijkste cijfer

De online bank groeit gestaag door, maar zelf zijn ze vooral trots op hun waarderingscijfer.

tekent voor de realisatie van de campagne.

Begin september sprong de teller van Knab voor het eerst voorbij de 90.000 klanten, maar in Hoofddorp zijn ze vooral trots op de 8, die ze van hun klanten krijgen.

De cijfers van Knab

&;Banken vinden cijfers belangrijk, maar die cijfers tellen doorgaans vooral voor de banken zelf goed op. Consumenten hebben daarom nog steeds het gevoel dat banken altijd in hun eigen belang handelen. Daar brengen wij met deze campagne voor Knab verandering in&;, aldus Marnix Tiggeloven, eigenaar Fitzroy.

&;Met De cijfers van Knab geven we inhoud aan het zijn van de bank in jouw voordeel&;, Leslie Hogeveen, head of (digital) marketing & e-commerce bij Knab. &;We laten in de campagne steeds zien wat voor voordeel dit voor de consument oplevert, zowel in service als in financieel voordeel.&;

De campagne is vanaf volgende week online en op televisie te zien:

Tag on:

Credits
Verantwoordelijk bij Knab: Leslie Hogeveen, Anne Ruth Groen 
Strategie en creatie: Fitzroy 
Productie: 100% Halal 
Regie: Noël Loozen 
DOP: Tim Kerbosch 
Offline edit: Brain Ent - Kapsalon 
Online & grading: De Grot 
Sound design & music: M-ost

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie