Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Van Gogh Museum richt op nieuwe generatie bezoekers

De merkcampagne is ontwikkeld in samenwerking met Café Society en New Amsterdam.
Van Gogh Museum
Van Gogh Museum

Het Van Gogh Museum lanceert een nieuwe merkcampagne genaamd 'Zie van Gogh.' Met de campagne zegt het museum in Amsterdam zich te richten op een nieuwe generatie museumbezoekers. Daarnaast wil het museum de bezoekers uitnodigen om vanuit hun eigen perspectief het leven en de schilderskunst van de meester zelf en zijn vakgenoten te bekijken.

related partner content for mobile comes here

De Zie Van Gogh-campagne is te zien op de online-kanalen en outdoor-kanalen. Voor die laatste vorm van advertising zijn verschillende posters ontworpen met een QR-code die gescand kunnen worden om meer informatie over het museum te krijgen. De campagne is ook zichtbaar op de website van het museum.

Campagne zet de mens centraal

Met de merkcampagne richt het museum zich op de mens achter de schilder en terwijl het daarnaast het perspectief van de museumbezoeker centraal wil stellen. Het Van Gogh Museum zegt in het kader van de campagne ook naar zichzelf gekeken te hebben en durft zich een inclusief museum te noemen dat mensen wil inspireren over het leven en het werk van Van Gogh en zijn tijdgenoten.  

Café Society en New Amsterdam zijn betrokken

Verantwoordelijk voor de campagne waren de bureaus Café Society en het cultural creative agency New Amsterdam. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in