Overslaan en naar de inhoud gaan

World Animal Protection-campagne kracht bijgezet met creatieve illustraties

De dierenwelzijnsorganisatie wil met petitie de wereldleiders oproepen een einde te maken aan de de commerciële handel in wilde dieren.
World Animal Protection-campagne kracht bijgezet met illustraties
World Animal Protection-campagne kracht bijgezet met illustraties
© Lieke van der Vorst
World Animal Protection-campagne kracht bijgezet met illustraties
World Animal Protection-campagne kracht bijgezet met illustraties
© Lieke van der Vorst

Het doel van de non-profit World Animal Protection-organisatie is om op globaal niveau dieren te beschermen: Wilde dieren, dieren in gemeenschappen, vee en dieren in rampsituaties. De organisatie levert hulp, geeft voorlichting en lobbyt voor betere regels om dieren te beschermen tegen leed. Momenteel voeren ze campagne om dierenvrienden een petitie te laten ondertekenen om de handel in wilde dieren tegen te gaan. Deze campagne wordt nu kracht bijgezet met de illustraties van Lieke van der Vorst.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in