Aan welke eigenschappen moet de CMO van nu voldoen?
Beate Van Dongen - Crombags (EY) over marketing- en leiderschapstrends die zij signaleerde tijdens de jurering voor CMO of the Year.

Beate Crombachs- Van Dongen

Beate Crombachs- Van Dongen
Beate Van Dongen - Crombags (partner consulting EY): ‘Je ziet dat duurzaamheid een belangrijk thema is dat in veel van de cases terugkomt. Daarnaast ook het daadwerkelijk acteren vanuit een purpose die vaak dan ook weer gelinkt is aan sustainability. Eigenlijk zie je sinds corona dat dit een steeds groter onderdeel wordt van het werkterrein van de cmo, waarbij de meeste leiders het zeggen 'echt samen te doen met hun teams'. Faciliterend leiderschap is vaak toch wel het toverwoord. Verder zie je dat marketingtechnologie een steeds belangrijkere rol speelt als ook de rol van AI hierbij, al staat dat nog in de kinderschoenen, zo blijkt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid