Overslaan en naar de inhoud gaan

Aan welke eigenschappen moet de CMO van nu voldoen?

Beate Van Dongen - Crombags (EY) over marketing- en leiderschapstrends die zij signaleerde tijdens de jurering voor CMO of the Year.
Beate Crombachs- Van Dongen
Beate Crombachs- Van Dongen
Beate Crombachs- Van Dongen
Beate Crombachs- Van Dongen

Beate Van Dongen - Crombags (partner consulting EY): ‘Je ziet dat duurzaamheid een belangrijk thema is dat in veel van de cases terugkomt. Daarnaast ook het daadwerkelijk acteren vanuit een purpose die vaak dan ook weer gelinkt is aan sustainability. Eigenlijk zie je sinds corona dat dit een steeds groter onderdeel wordt van het werkterrein van de cmo, waarbij de meeste leiders het zeggen 'echt samen te doen met hun teams'. Faciliterend leiderschap is vaak toch wel het toverwoord. Verder zie je dat marketingtechnologie een steeds belangrijkere rol speelt als ook de rol van AI hierbij, al staat dat nog in de kinderschoenen, zo blijkt.’ 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in